Zondag 27 mei - Reisverslag uit Rundu, Namibië van Art,Nancy & Janneke Vos - WaarBenJij.nu Zondag 27 mei - Reisverslag uit Rundu, Namibië van Art,Nancy & Janneke Vos - WaarBenJij.nu

Zondag 27 mei

Blijf op de hoogte en volg Art,Nancy & Janneke

28 Mei 2018 | Namibië, Rundu

Wat een uitzicht over de voort kabbelende rivier. Een orkest van vogels die allerlei bijzondere geluiden produceren. Echt genieten.
Na een uitgebreid ontbijt halen we ons lunch pakket op. We krijgen een mandje mee! Met heuse bordjes, bestek, koud vlees macaroni salade en een heerlijk chocolade toetje. Wat een verwennerij.

Het is 11 uur zullen we gaan. 11 uur nee, het is pas 10 uur volgens mijn Iphone. Wat is nu de juiste tijd? Lastig hoor die Angoleese buren met een andere tijdzone. Onze Iphones raken er telkens door van streek.

Doel van vandaag is wilde dieren spotten in het Mahango, een natuurpark dat onderdeel uit maakt van een groter park dat over de landgrens met Botswana reikt.
We worden niet teleurgesteld in onze zoekt tocht. Al rijdend met onze eigen auto door het park spotten we apen, impala’s, gemsbok, springbok, wilde beast, zebra’s, olifanten, water buffels, banenbek vogel, lepellaar, spring bok. En niet te vergeten de eeuwen oude baobap boom.

Moe maar voldaan keren we terug in River Dance Lodge waar we mogen aanschuiven en een heerlijke driegangen maaltijd geserveerd krijgen.

• 28 Mei 2018 - 10:16

Wim Verschuren :

Genieten daar ik kijk al weer uit naar de volgende berichten

• 28 Mei 2018 - 17:39

Robert Van Leeuwen:

Leuk om jullie zo te volgen. Ook benieuwd naar n volgend verslag vanuit de wildernis :-)