Namibie Woensdag 23 mei 2018. - Reisverslag uit Windhoek Noord, Namibië van Art,Nancy & Janneke Vos - WaarBenJij.nu Namibie Woensdag 23 mei 2018. - Reisverslag uit Windhoek Noord, Namibië van Art,Nancy & Janneke Vos - WaarBenJij.nu

Namibie Woensdag 23 mei 2018.

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Art,Nancy & Janneke

27 Mei 2018 | Namibië, Windhoek Noord

Onze eerste indruk van Namibië, het is heel modern, westers. De man die ons komt ophalen kan ons verstaan, als we maar langzaam praat. (Zuid-Afrikaans)
In de auto staat de radio aan en horen we een reclame van Pearl, in het Engels.

Met de auto door Windhoek tijdens spits uur is stressvol. Het is super druk, we moeten nog wennen aan links rijden, rotondes, stoplichten die op rare plaatsen staan een tomtom met Zuid Afrikaanse aanwijzingen.

Het gasthouse is een oase van rust, ommuurt en afgesloten met een grote ijzeren poort. We worden vriendelijk ontvangen en kunnen meteen aanschuiven bij de barbecue. Heerlijk!

• 28 Mei 2018 - 10:11

Wim Verschuren :

Gaaf hoor die auto

• 28 Mei 2018 - 17:37

Robert Van Leeuwen:

Grappig in Nederland hangt een tent (vouwwagen) achter je auto en in Afrika op je auto. Lekker braai!