Donderdag 31 mei. - Reisverslag uit Etholen, Verenigde Staten van Art,Nancy & Janneke Vos - WaarBenJij.nu Donderdag 31 mei. - Reisverslag uit Etholen, Verenigde Staten van Art,Nancy & Janneke Vos - WaarBenJij.nu

Donderdag 31 mei.

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Art,Nancy & Janneke

02 Juni 2018 | Verenigde Staten, Etholen

Dag twee in Etosha, rijden we over grote, lege uitgestrekte vlakten. Meestal verlaten maar soms druk bevolkt met zeebra’s, wilde beasts en allerlei verschillende antilopes. Een enkele keer een paar giraffen maar verder niet veel groot wild. We doen ons best om de leeuwen te vinden maar helaas, we vinden ze niet.

Okaukeujo, onze laatste campingplaats in Etosha. Het is de grootse overnachtingsplaats, met veel lodges en camping plaatsen. Dat is ook te merken bij ons bezoekje aan de water plaats ’s avonds. Niet iedereen is even stil tijdens het wachten op de dieren. We zien een neushoorn en één olifant uit de grote waterplaats slobberen. Daarna houden we het voor gezien.

’s Nachts in onze tent genieten we van de woeste kreten. Welke beesten het zijn geen idee. Maar grappig is het wel.